o systemie

SYSTEM TICKETOWY BELISAMA

System ticketowy Belisama jest dostarczany w modelu on-premise.


Aplikacja jest instalowana w środowisku serwerowym utrzymywanym w pełni przez użytkownika.
Takie rozwiązanie oferuje kilka korzyści dla biznesu.

Kontrola

Model on-premise umożliwia pełną kontrolę nad zainstalowanym środowiskiem, zainstalowanym oprogramowaniem i danymi. Ta kwestia jest dla wielu firm kluczowa przy wyborze właśnie tego modelu.


 

Bezpieczeństwo

Możliwość zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, dzięki indywidualnej konfiguracji i zarządzaniu infrastrukturą wewnątrz firmy.


Zgodność z RODO

Rozwiązanie on-premise ułatwia spełnienie wymagań prawnych dotyczących przetwarzania i przechowywania danych (m.in. RODO)


 

Dostępność

Lokalny dostęp do danych jest w dużo mniejszym stopniu zależny od czynników zewnętrznych.


SYSTEM TICKETOWY BELISAMA

System ticketowy Belisama jest dostarczany w modelu on-premise.


Aplikacja jest instalowana w środowisku serwerowym utrzymywanym w pełni przez użytkownika.
Takie rozwiązanie oferuje kilka korzyści dla biznesu.

Kontrola

Model on-premise umożliwia pełną kontrolę nad zainstalowanym środowiskiem, zainstalowanym oprogramowaniem i danymi. Ta kwestia jest dla wielu firm kluczowa przy wyborze właśnie tego modelu.


 

Bezpieczeństwo

Możliwość zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, dzięki indywidualnej konfiguracji i zarządzaniu infrastrukturą wewnątrz firmy.


Zgodność z RODO

Rozwiązanie on-premise ułatwia spełnienie wymagań prawnych dotyczących przetwarzania i przechowywania danych (m.in. RODO)


 

Dostępność

Lokalny dostęp do danych jest w dużo mniejszym stopniu zależny od czynników zewnętrznych.


KORZYŚCI DLA BIZNESU

Poznaj kluczowe funkcjonalności!


Zgłoszenia

łatwa obsługa

  • pełna historia użytkownika, zasobu, zgłoszenia
  • zautomatyzowana komunikacja
  • wsparcie pracy zdalnej

Katalog zasobów

nie tylko IT

  • inwentaryzacja i zarządzanie infrastrukturą klienta
  • zarządzanie flotą, licencjami, umowami
  • ewidencja migracji sprzętu

Raportowanie

dynamiczne raporty

  • predefiniowane raporty
  • możliwości generowania dowolnych raportów
  • dostęp do raportowania dla uprawnionych użytkowników

Kontrola SLA

zarządzanie poziomem usług

  • automatyczny monitoring oraz generowanie terminu SLA
  • alerty i powiadomienia
  • kontrola czasu reakcji

KORZYŚCI DLA BIZNESU

Poznaj kluczowe funkcjonalności!


Zgłoszenia

łatwa obsługa

  • pełna historia użytkownika, zasobu, zgłoszenia
  • zautomatyzowana komunikacja
  • wsparcie pracy zdalnej

Katalog zasobów

nie tylko IT

  • inwentaryzacja i zarządzanie infrastrukturą klienta
  • zarządzanie flotą, licencjami, umowami
  • ewidencja migracji sprzętu

Raportowanie

dynamiczne raporty

  • predefiniowane raporty
  • możliwości generowania dowolnych raportów
  • dostęp do raportowania dla uprawnionych użytkowników

Kontrola SLA

zarządzanie poziomem usług

  • automatyczny monitoring oraz generowanie terminu SLA
  • alerty i powiadomienia
  • kontrola czasu reakcji

KONTAKT

Umów się na prezentację


    KONTAKT

    Umów się na prezentację


      Jeśli jeszcze nie wiesz co to jest system ticketowy i jak działa to już teraz rozpocznij pracę z systemem Belisama. System który stworzyliśmy wspomaga Twoja pracę w następujących obszarach:

      • kontrola wykonywanych zadań przez pracowników
      • badanie kosztów wykonywanych zadań
      • kontrola terminowości oraz czasu spędzonego nad zadaniem / ticketem
      • baza klientów wraz z umowami i zgodami RODO
      • aktywności
      • faktury
      • helpdesk
      • projekty
      • urlopy
      • koszty

      Umów się już dzisiaj na prezentację i poznaj zalety wdrożenia systemu ticketowego Belisama. Więcej funkcji >>