pełna historia serwisowa danego zasoby, która umożliwia ananlizę dotychczasowych problemów
powiadomienia i alerty
kolejkowanie/priorytetyzacja zgłoszeń
zarządzanie SLA
akceptacja zgłoszeń
automatyczne połączenie Team Viewer
optymalizacja czasu realizacji zgłoszenia (start/stop, obsługa komend)
Efektywna i zautomatyzowana komunikacja
Belisama obsługuje pełną komunikację z użytkownikami. Automatyczne powiadomienia optymalizują czas realizacji zgłoszenia.
zautomatyzowane powiadomienia e-mailowe
edytowalne wiadomości
komentarze
notatki publiczne
notatki wewnętrzne
obsługa treści zgłoszeń w formacie tekstowym i HTML
możliwośc załączania plików w dowolnym formacie
automatyczne formaty odpowiedzi
obsługa skrótów klawiaturowych
Kompletny katalog zasobów, nie tylko IT. Wszystkie ważne dokumenty w jednym miejscu.
inwentaryzacja infrastruktury IT
pełne dane na temat sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego
zarządzanie flotą
zarządzanie licencjami
umowy
pliki obsługujące inne obszary funkcjonowania firmy
ewidencja migracji sprzętu pomiędzy użytkownikami
zaawansowane wyszukiwanie
historia napraw
Łatwe zarządzanie poziomem usług (SLA)
automatyczny monitoring SLA
alerty
automatyczne generowanie teminu SLA z uwzględnieniem aktualnych godizn wsparcia kontrahenta
automatyczne wykluczenie dowolnie definiowanych i/lub ustawowych dni wolnych od pracy (np. weekendy, święta)
automatyczne obliczanie czasu reakcji, z uwzględnieniem godzin wsparcia oraz dowolnie definiowanych i/lub ustawowych dni wolnych od pracy (np. weekendy, święta)
automatyczne obliczanie czasu pozostałego na podjęcie zgłoszenia
Możliwość zarządzania umowami z limitowaną miesięcznie liczbą roboczogodzin.
możliwość ustawiania limitu godzin wsparcia dla poszczególnych kontrahentów
wysyłanie automatycznych powiadomień do zdefiniowanych odbiorców o każdorazowym przekroczeniu limitu
stały monitoring limitu/wielkości przekroczenia limitu
rozliczanie limitów
fakturowanie
Raportowanie
predefiniowane raporty
tworzennie własnych raportów na podstawie zdefioniowanych parametrów
raportowanie czasu pracy, czasu realizacji pojedynczych zgłoszeń, liczby zgłoszeń
raportowanie po użytkowniku, zasobie, grupie
dostęp do raportowania dla uprawnionych użytkowników
zestawienia
Podział uprawnień
możliwość zarządzania uprawnieniami
uprawnienia dostępowe do moduły
uprawnienia do podejmowania poszczególnych aktywności, sporządzanie wycen, dodawanie/usuwanie/edycja zgłoszeń i zgłoszeń cyklicznych