funkcje

zarządzanie limitami
28 czerwca 2018

Łatwa obsługa zgłoszeń serwisowych

  • łatwa obsługa, za pomoca e-maila
  • zgłoszenia cykliczne
  • pełna historia użytkownika
  • pełna historia zasobu
  • pełna historia serwisowa danego zasoby, która umożliwia ananlizę dotychczasowych problemów
  • powiadomienia i alerty
  • kolejkowanie/priorytetyzacja zgłoszeń
  • zarządzanie SLA
  • akceptacja zgłoszeń
  • automatyczne połączenie Team Viewer
  • optymalizacja czasu realizacji zgłoszenia (start/stop, obsługa komend)

Efektywna i zautomatyzowana komunikacja

Belisama obsługuje pełną komunikację z użytkownikami. Automatyczne powiadomienia optymalizują czas realizacji zgłoszenia.

  • zautomatyzowane powiadomienia e-mailowe
  • edytowalne wiadomości
  • komentarze
  • notatki publiczne
  • notatki wewnętrzne
  • obsługa treści zgłoszeń w formacie tekstowym i HTML
  • możliwośc załączania plików w dowolnym formacie
  • automatyczne formaty odpowiedzi
  • obsługa skrótów klawiaturowych

Kompletny katalog zasobów, nie tylko IT. Wszystkie ważne dokumenty w jednym miejscu.

  • inwentaryzacja infrastruktury IT
  • pełne dane na temat sprzętu komputerowego, serwerowego, sieciowego
  • zarządzanie flotą
  • zarządzanie licencjami
  • umowy
  • pliki obsługujące inne obszary funkcjonowania firmy
  • ewidencja migracji sprzętu pomiędzy użytkownikami
  • zaawansowane wyszukiwanie
  • historia napraw

Łatwe zarządzanie poziomem usług (SLA)

  • automatyczny monitoring SLA
  • alerty
  • automatyczne generowanie teminu SLA z uwzględnieniem aktualnych godizn wsparcia kontrahenta
  • automatyczne wykluczenie dowolnie definiowanych i/lub ustawowych dni wolnych od pracy (np. weekendy, święta)
  • automatyczne obliczanie czasu reakcji, z uwzględnieniem godzin wsparcia oraz dowolnie definiowanych i/lub ustawowych dni wolnych od pracy (np. weekendy, święta)
  • automatyczne obliczanie czasu pozostałego na podjęcie zgłoszenia

Możliwość zarządzania umowami z limitowaną miesięcznie liczbą roboczogodzin.

  • możliwość ustawiania limitu godzin wsparcia dla poszczególnych kontrahentów
  • wysyłanie automatycznych powiadomień do zdefiniowanych odbiorców o każdorazowym przekroczeniu limitu
  • stały monitoring limitu/wielkości przekroczenia limitu
  • rozliczanie limitów
  • fakturowanie

Raportowanie

  • predefiniowane raporty
  • tworzennie własnych raportów na podstawie zdefioniowanych parametrów
  • raportowanie czasu pracy, czasu realizacji pojedynczych zgłoszeń, liczby zgłoszeń
  • raportowanie po użytkowniku, zasobie, grupie
  • dostęp do raportowania dla uprawnionych użytkowników
  • zestawienia

Podział uprawnień

  • możliwość zarządzania uprawnieniami
  • uprawnienia dostępowe do moduły
  • uprawnienia do podejmowania poszczególnych aktywności, sporządzanie wycen, dodawanie/usuwanie/edycja zgłoszeń i zgłoszeń cyklicznych
  • zarządzanie widocznością zgłoszeń
  • zarządzanie procesem przypisywania zgłoszeń