Zarządzanie projektami
Czytelny program dla Project Managerów.
Przegląd portfela projektów, budowanie zespołów projektowych, koordynacja zadań w ramach portfela projektów, zarządzanie zasobami, kosztorysowanie, rozliczanie i raportowanie.
Funkcjonalności
Realizacja projektu
budowanie zespołu projektowego
koordynacja zadań w ramach projektu
zarządzanie uprawnieniami uczestników projektu
pełna informacja o kontrahencie, dla którego jest realizowany projekt wraz z osobą odpowiedzialną za projekt po stronie klienta
pełna historia realizacji projektu wraz z historią komunikacji z klientem
zarządzanie talentami na podstawie zgromadzonych danych
kalendarz zadań z podziałem uprawnień
czytelny przegląd portfela projektów
Kontrola terminowej realizacji projektu
określanie terminu realizacji
określanie statusów i priorytetów
monitorowanie postępu realizacji projektu na wykresie Gantta
kontrola przeterminowanych zadań
przypomnienia
Zarządzanie finansami
kosztorysowanie
budżetowanie
monitorowanie kosztów
informacja o aktualnym bilansie zysk/strata
przypisywanie kosztów zewnętrznych
wystawianie faktur VAT w czasie trwania i po zakończeniu projektu
Dokumentacja
dodawanie dowolnych plików tekstowych i graficznych
dodawanie opisów i komentarzy
powiadomienia e-mail o przydzielonych zadaniach
powiadomienia e-mail o zmianie treści i komentarzach w zadaniu
pełna historia zrealizowanych zadań z podziałem na okresy, użytkowników, kontrahentów
szybki dostęp do pełnej dokumentacji projektubezpieczna archiwizacja dokumentacji
Raportowanie i analityka
zaawansowane filtrowanie
możliwość generowania dowolnych raportów na podstawie zgromadzonych danych, np.
- liczba zadań realizowanych dla poszczególnych klientów
- liczba i czas realizacji zadań z podziałem na użytkowników
- suma wartości zadań realizowanych miesięcznie dla poszczególnych klientów
- terminowość realizacji zadań
- bilans zadań
- i wiele innych
analiza ofert, weryfikacja założeń oferty (czas, koszty)
kontrola wydajności pracy
zarządzanie talentami